PR-ul si criza

0 Flares Filament.io 0 Flares ×

Facebook ad_ROM2

In ultima vreme v-am povestit cam putin din ce mai fac eu si e pacat caci am proiecte faine. De unele probabil ati auzit deja, de altele e bine ca aflati acum, important e sa nu ratam oameni si experiente. 🙂

In octombrie vom avea multe evenimente, multe workshop-uri si intamplari, insa 2 imi sunt mie dragi si de ele ma ocup in mod special pe partea de comunicare. (despre cea de-a doua voi face un articol separat)

In articolul de astazi vorbim despre PR si conferinta dedicata gestionarii comunicarii de criza: Crisis After Math, un eveniment marca GMP PR. Oamenii din industrie, fie ca sunt in agentii de ATL, BTL, PR, online sau media, fie ca vorbim de companii mici sau mari, cu totii stiu prea bine ce inseamna o criza de imagine, cat de mult iti poate afecta brandul pentru totdeauna si cat de important e sa previi orice poate parea o mica problema pentru a nu deveni dinamita.

Nu stii daca sa vii la eveniment? Hai atunci sa-ti spun cateva intrebari la care vei gasi raspuns dupa conferinta:

  • Comunicarea interna sau cea externa – care dintre acestea trebuie prioritizata pe timp de criza?
  • Cand ai deschis ultima oara Facebook-ul si ai citit un post plin de hate la adresa unui brand? Ce efecte poate avea criza in social media?
  • Cand trebuie sa actionezi si cine ia decizii intr-o situatie de criza?
  • Avem nevoie de tool-uri de masurare a impactului crizei? Cum putem masura?
  • Cum recastigam increderea publicului dupa o criza?
  • Cum transformam frica in energie?

Toate astea si inca pe atatea isi vor gasi raspuns pe 18 octombrie la #CrisisAfterMath. Vom avea speakeri de peste tot din lume, specialisti in comunicare de la Google, NATO, Banca Nationala a Romaniei, Bitdefender si multe alte branduri si institutii cunoscute, dar mai ales curajoase. Ah si era sa uit. Vom mai avea parte si de un super workshop realizat de un neurochirurg – Bogdan Iliescu –  care ne va invata sa gestionam emotiile unei crize si sa le transformam in energie constructiva. V-am mai zis ca-mi place meseria mea? 🙂

Eu voi fi acolo si cred ca orice specialist in PR, dar chiar si aspirantii ar trebui sa fie acolo. Va puteti lua bilete de aici. Si puteti urmari news despre conferinta, mai multe informatii despre speakeri si agenda pe pagina de Facebook a eventului. Ne vedem acolo, da? Pe 18 oct, rooftop-ul Bucuresti Mall.

Iar pentru cei care au invatat arta rabdarii si au ajuns pana la finalul acestui articol, am si un concurs. :))

Am de dat 5 invitatii daca imi spuneti cate o intrebare pe care o aveti pentru unul dintre speakeri si domeniul in care lucrati. Voi alege 5 intrebari – cele mai bune, simpatice si pertinente, iar fericitii castigatori vor fi anuntati pe 6 octombrie. Succes!

14257663_10210614994636801_4917661078074117696_o

About Andreea

Om de comunicare, trecuta prin agentii, mi-am revendicat felia de tort ce-mi place cel mai mult: crearea de continut. Mai multe informaţii aici.

12 comments

  1. Intrebare: cum ar trebui sa procedam (care ar fi pasii) la formarea unei celule de criza in interiorul unei agentii atunci cand ne confruntam cu o criza de PR?
    Domeniu de activitate: PR

  2. Buna Andreea,

    O intrebare pentru domnul Dan Suciu, Communication Director of the National Bank of Romania.

    Ca si Director de Comunicare al BNR, prezentarea dvs. cu titlul “The End of Communication as we know it” are vreo legatura cu celebrul documentar australian din 2015 “Bitcoin: The End Of Money As We Know It”?
    A inceput mediul bancar sa ia in calcul o eventuala criza de incredere a populatiei in moneda clasica? Si daca da, are pregatit un scenariu de comunicare?

  3. Pt. d-na Alina Coca – NATO:
    1. Care au fost câteva din cauzele crizelor de PR cu care s-a confruntat NATO?
    2. Cât de importantă este monitorizarea media?

  4. 1. Cum putem transforma un incident intr-o situatie pozitiva in favoarea companiei?
    2. Cum poate publicul sa simpatizeze cu brandul nostru intr-o situatie de criza (best practices)?

  5. Bună seara!
    Doresc să adresez următoarele întrebări distinșilor invitați:

    Domnului Richard Bagnall:
    “Integrated Evaluation Framework”-ul propus poate fi aplicabil și altor tipuri de management decât celui prin obiective? De exemplu, unuia dintre cele mai importante tipuri de management la acest moment, managementul timpului, îi este specifică “Matricea celor 4 cadrane ale priorităților”.

    Doamnei Ana Sipciu, Doamnei Florence Ranson, Domnului Dirk van Eeden, Domnului Martin Riecken și Domnului Bogdan Botezatu:
    În eventualitatea apariției unei crize care va afecta serios imaginea companiei pe care o reprezentați, aveți în atenție implementarea urgentă a unei strategii de rebranding?

    Doamnei Prof. Dr. Ana Adi:
    Cum ați formula în cateva cuvinte un răspuns generic la apariția unui val mediatic negativ îndreptat asupra activităților importante pe care le organizați în cadrul universității?

    Doamnei Alina Coca:
    Cum este pregătit NATO pentru a gestiona o eventuală criză mediatică în urma izbucnirii unui conflict între 2 state membre pe fondul escaladării disensiunilor interetnice și conturării unor regiuni autonome pe criterii etnice?

    Domnului Dan Suciu:
    Cum și când va demara Banca Națională a României procesul de promovare al adoptării monedei EURO propusă pentru anul 2019? Ce norme vor constitui fundamentul conversiei prețurilor din moneda națională în moneda unică pe întreaga perioadă cât monedele vor circula în paralel și cum vă propuneți să informați populația, astfel încât aceasta să înțeleagă și, mai ales, să participe activ la punerea în circulație a monedei unice?

  6. Întrebare adresată d-nei Alina Coca – NATO:
    Care este momentul, în timp, în care putem vorbi despre o criză de imagine în NATO? Există anumiți factori sau anumite elemente prestabile, care să ne indice clar acel prag? Ne puteți explica pe scurt care este planul de răspuns/ procedurile stabilite, la nivel NATO, în cazul unei astfel de crize?

  7. A sosit momentul sa fericesc 5 oameni ce vor veni cu mine la conferinta. 🙂

    Iar ei sunt:
    Bucalie Magdalena
    Ilinca Vasilescu
    Stefan Iorga
    Radu Rotaru
    Razvan.

    Felicitari!
    Va rog sa-mi comunicati daca puteti ajunge pe 18, pt ca in caz contrar sa transmit invitatia unui alt doritor. 🙂
    Razvan, am nevoie de numele tau complet ca sa te pot pune pe lista.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *