Despre instagram

12 Flares Filament.io 12 Flares ×

instagram si alte asemenea lui. Proaspat ajunsa la mare, probabil ultima escapada pe litoralul romanesc din anul acesta, am avut 4 gesturi reflexe pe care nu stiu prin ce minune le-am si observat (de obicei sunt mai atenta la oamenii din jur, nu la mine):  am zambit cu toata fata pret de 2 minute, cu privirea indreptata spre mare, fara ochelari care sa-mi perturbe realitatea culorilor si cu picioarele goale in nisip;  am respirat adanc -de parca marea vindeca orice leziune interna, mai ales cele de pe cord, m-am intins pe nisip, nu inainte de a-mi tine picioarele pret de 20 de secunde in apa si am facut o fotografie pe care am postat-o pe instagram.

In general am tendinta de a surprinde stari in fotografii, nu atat pentru a-mi aminti eu de ele, cat pentru a le impartasi prietenilor, oamenilor dragi. Imi place sa arat impacarea pe care o simt cand ascult marea si celor de acasa care sunt in fata unui birou, imi place sa imi bucur parintii cu imagini din tari pe care ei nu le-au vazut si asa mai departe. Asta nu inseamna ca imediat ce ajung intr-un loc, puf-zdrang poza pe instagram. Cel putin asa credeam.

Pana nu demult tineam pozele doar in telefonul propriu, ori cel mult le urcam pe Facebook, insa destul de rar. Totul pana am descoperit instagramul si odata cu el o multime de posibilitati de a oferi niste fotografii mult mai ok urmaritorilor mei. Ca majoritatea celorlalte retele online, instagramul a fost pentru mine un loc nou, unde imi fac cont, dar pe care nu-l accesez decat tarziu, dupa luni de zile, eventual impinsa de la spate. Nu sunt un early adopter si de obicei am nevoie de explicatii si argumente pentru a detine inca un cont online. Acum insa, ma bucur de decizia mea pentru ca fara instagram n-as fi aflat de programele de editare fotografii pentru mobile si as fi postat in continuare fotografii strambe, arse sau incadrate stupid.

Iar pentru ca tot am ajuns la instagram, ar fi pacat sa nu-i laud si  noua posibilitate de a posta scurte video-uri si de asemenea, sa laud prima  companie care folosește intr-o campanie noua tehnologie video oferita de el. Daca nu le stiti deja, va fac cunostinta cu  Like, cea hipster-geek, Live, cea sporty si petrecareata, si Love, romantica senzuala, cele 3 personaje Avon a caror poveste o puteti gasi aici.

“AVON iti da Like” isi continua drumul prin lansarea primului video interactiv pe Instagram, filmat exclusiv cu telefoane iPhone. Vedetele sunt cele trei fete simpatice, in povestea carora utilizatorii pot sa se implice si mai mult, fiind invitați sa vada cum ar fi sa petreaca o zi la shopping alaturi de ele. Bineineteles ca totul este insumat intr-un concurs cu premii funky, despre care puteti afla mai multe aici.

Felicitari Avon, felicitari instagram pentru  interesul continuu fata de nevoile utilizatorilor si, dragilor, ne vedem pe Instagram, da?

About Andreea

Om de comunicare, trecuta prin agentii, mi-am revendicat felia de tort ce-mi place cel mai mult: crearea de continut. Mai multe informaţii aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *