ClujBrandsTour

0 Flares Filament.io 0 Flares ×

Clujul este ca orice oras mare o entitate complexa si variata, cu multe componente extinse pe diverse arii, cu branduri mult mai multe decat stiam si ma asteptam si cu autoritati locale neasteptat de atente la nevoile comunitatii.

Intrucat Clujul reprezinta o comunitate destul de unita din cate am vazut, am inceput periplul nostru prin oras cu o vizita la primarie, unde am fost intampinati chiar de actualul primar, fostul premier, Emil Boc.

Emil Boc este un om politic À la carte. Stie sa sustina un discurs, stie sa capteze si sa mentina atentia publicului, este cursiv si implicat in ceea ce spune. (Eu avand la baza o facultate de Stiinte Politice, caut si observ actiunile si interactiunile actorilor politici dincolo de preferintele mele subiective si de opinia maselor, ceea ce am facut din plin si cu domnul ex-premier. Asadar, va rog sa imi acceptati opiniile strict obiective, analizele din punct de vedere al discursului si manifestarilor politice si nu ca fiind optiuni politice.) Am apreciat implicarea si sustinerea pe care primaria o ofera initiativelor culturale pe care doreste sa le extinda tot mai mult astfel incat sa sustina eforurile comunitatii pentru a transforma Clujul in capitala culturala europeana. In ceea ce priveste U Cluj, stiu ca multi dintre voi se intreaba ce se intampla si ce se va intampla cu ea, ei bine, din pacate, nici echipa nici stadionul nu apartin primariei, totul conjugat cu tot soiul de orgolii locale,le impedica sprijinul. Cert este insa ca, asa cum a precizat domnul Boc, U Cluj este sufletul comunitatii, este spiritul clujean (asta nu inseamna ca nu se mandresc si nu iubesc CFR-ul) si ca atare primaria va continua sa faca demersuri de sustinere a echipei.

Am continuat incursiunea cu o vizita la fabrica Farmec. Tin sa mentionez ca folosesc produse Farmec de cand am vazut prima data prin casa laptele Doina, produsul cu cele mai multe intrebuintari pe care il stiu – i-am gasit cred ca vreo 7: demachiant, crema hidratanta, lotiune de dupa plaja, masca, potentator al bronzului, hidratant pentru pielea sensibila a copiilor, solutie pentru masaj si tot soiul de astfel de beneficii. Pe langa traditia lor de atata vreme, n-am putut ignora colaborarea importanta pe care au avut-o cu Ana Aslan (braileanca cu care ma mandresc) pe vremea cand fabricau doar uleiuri si pudre pentru bebelusi, colaborare ce le-a extins considerabil liniile de productie, astazi avand peste 800 de produse in portofoliu.

(Aici imi cream propriul lac de unghii)

Insa dupa ce vezi ca fabrica e de fapt o farmacie unde se respecta norme peste norme, totul este igienizat si curatat de nu stiu cate ori, totul este tinut sub stricta observatie si verificat de cate ori este nevoie, nu ai cum sa nu incerci macar, daca nu sa ramai forever cu produsele Farmec alaturi. Cred ca am devenit putin mai “patrioata” cu ocazia asta 🙂

Jolidon a fost urmatoare oprire a turului ClujBrandTour. Daca apreciati lenjeria de calitate si modele in ton cu tendinta, ei bine, le veti iubi si mai mult si veti transforma placerea achizitionarii unor astfel de produse intr-o adevarata pasiune dupa ce vizitati fabrica Jolidon. Atat materialele, cat si atele, tot este achizitionat din afara, iar modelele create apartin unor designeri locali, designeri Jolidon, asadar nu exista posibilitatea de a gasi modele ale colectiilor Jolidon in alte parti. Am realizat ca, daca voi decide vreodata sa imi schimb domeniul de lucru, clar ma voi retrage ca designer la Jolidon. 😀

 

Calatoria noastra a fost mult mai lunga, insa promit sa va povestesc maine continuarea. Pana atunci, daca aveti intrebari legate de cele 3 branduri prezentate, va astept cu interes. 🙂

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca.

Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliac,
GimmyLumea lumânărilor.
Partener media: 24 FUN Cluj.
Parteneri:
Hotel AthosBistro MaitresseAutonom Rent-A-CarWebfactor

    Leave Your Comment Here