Client service Sony Vaio

3 Flares Filament.io 3 Flares ×

De 10 luni sunt posesoarea unui frumos si negru Sony Vaio. Din pacate, in urma cu o luna, domnul a inceput sa devina naravas, mai exact sa nu mai recunoasca WiFi-ul, lucru total pe neplacul meu, caci de asta am laptop, sa ma pot deplasa cu el, sa-l tin in pat, in bucatarie, pe balcon, oriunde vreau si am nevoie, nu sa depind si sa intind fire prin casa ori birou.

Avand in vedere ca laptopul anterior, un Dell minunat, pe care l-am abandonat mai mult din plictiseala decat de nevoie dupa 3 ani, perioada in care doar l-am curatat, insa nu mi-a facut nici o problema, bineinteles ca am fost extrem de dezamagita si suparata.

Cum am nevoie de laptop nu ca de aer, dar pe aproape, am decis sa vad cum pot rezolva situatia cat mai urgent. Dupa incercari nereusite ale mele si prietenilor de diagnosticare, am sunat la centrul Sony Romania. Desi am stat peste 30 de minute la telefon, incercand diverse setari si verificand tot felul de lucruri, apreciez dedicarea si rabdarea domnitei din call center si faptul ca am aflat exact ce are si ce am de facut mai departe. Astfel am inteles ca trebuie sa utilizez garantia, intrucat era o problema hardware si sa-l trimit tocmai in Germania.

Recunosc ca m-am speriat cand am auzit solutia caci asta insemna in mintea mea sa mai stau fara laptop inca o perioada buna de timp. M-am cam enervat ca nu exista un service in Romania si ca e totul centralizat la nivel de Europa, insa neavand alta solutie, am cerut sa aflu urmatorii pasi. De aici incolo am fost placut surprinsa in mod constant.

Vineri am sunati din nou la call center, am precizat problema si mi s-a comunicat ca laptopul va fi ridicat de la adresa pe care o comunic in maxim 3 zile lucratoare. Luni dimineata deja laptopul meu era impachetat strasnic si trimis in Germania. Pe toata durata transportului si repararii lui am fost informata prin sms stadiul in care se ala si ce urmeaza sa i se intample. Vineri dimineata latopul meu era din nou in bratele mele, iar dupa-amiza am fost sunata pentru a se asigura reprezentantii Sony ca totul a decurs conform planului, iar laptopul functioneaza la capacitatea lui maxima.

Trebuie sa recunosc ca m-au impresionat in ceea ce priveste promptitudinea si grija fata de client, insa pe viitor ar fi fain din partea lor sa ofere un laptop de back-up pe toata perioada repararii, caci 1 saptamana/10 zile e totusi mult pentru oricine, cu atat mai mult pentru cineva care isi desfasoara activitatea online.

Asadar, cam asta aveti de facut daca al vostru Vaio o ia pe campii, iar daca mai aveti nevoie de detalii, imi stiti adresa de mail. 🙂

About Andreea

Om de comunicare, trecuta prin agentii, mi-am revendicat felia de tort ce-mi place cel mai mult: crearea de continut. Mai multe informaţii aici.

4 comments

  1. Despre calitatea serviciilor Sony am aflat si de la Stefan Rosioara, insa tare as vrea sa nu aflu ca toti posesorii de Vaio pe care ii cunosc au probleme cu laptop-ul.

  2. Si eu as fi vrut, mai ales ca am investit destui bani intr-un asemenea laptop si ca atare mi-am stabilit si niste pretentii/standarde ridicate. Dar na, se intampla…

  3. ..din pacate am aflat si eu – in mai multe randuri! – ca Sony are standarde diferite pentru clientii sai raportate la pozitia geografica a acestora.

    Sony Vaio Romania s-au infiintat doar ca sa existe pe hartie/net si intr-o anume schema organizationala, pe post de 5-a roata. Sunt multe de spus, dar ca sa rezum : daca traiti in Romania, nu cumparati VAIO care este extrem de scump si pentru care serviciile after sale sunt practic inexistente. In termeni de cartier se cheama …TEAPA !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *