Previziuni, statistici, rapoarte 2011-2012

11 Flares Filament.io 11 Flares ×

A fost Biz Social Media Snow Camp. A 2a tabara de blogging si social media la care am participat si ma bucur pentru asta.
S-au ridicat niste probleme pe cat de spinoase, pe atat de interesante de abordat si descifrat.

Si pentru ca sunt curioasa si imi place sa aflu raspunsurile si sa rezolv lucrurile repede si eficient, reader-ul meu s-a hotarat sa ma ajute. Iata cateva dintre problemele ridicate si rezolvarile lor gasite in studiile realizate de Pivot si prezentate pe www.briansolis.com.

Ruxa isi dorea sa afle previziuni si trenduri pentru 2012.

Se pare ca piata e impartita in mod egal intre cei ce cred ca in 2012 social media va fi curentul principal si cei care continua sa ii nege valoarea. Cert e ca, inca nu vor fi bugete clar definite si stabilite exclusiv pentru social media, cum inca nu va creste increderea prea mult in productivitatea  pe care o pot aduce retelele sociale din cauza lipsei de metode de masurare a ROI-ului.

In timpul prezentarii lui Alex s-a ridicat problema: “de ce ar vrea un utilizator de retea sociala sa fie parte a comunitatii unui brand”.

Iaca niscaiva motive:

1. Cum se ia decizia

2.Beneficiile consumatorului social:

Puteti descarca intregul raport de aici.
Aici gasiti cateva dintre principalele concluzii.

About Andreea

Om de comunicare, trecuta prin agentii, mi-am revendicat felia de tort ce-mi place cel mai mult: crearea de continut. Mai multe informaţii aici.

One comment

  1. Daca la primul motiv am unele retineri, al doi-lea pare mai realist. De acord cu cele prezentate in al 2-lea tabel, dar ar trebui nuantat putin profilul utilizatorului (heavy user de S.M., zic eu) si conditia de a obtine toate chestiile alea mai repede si mai bine decat in celelalte medii decat socia media.
    Ex. customer care exista, dar daca e mai bun si mai rapid pe FB si eu sunt acolo, rezolv acolo. Daca nu, pica argumentul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *