Webstock

6 Flares Filament.io 6 Flares ×

Dupa a mea parere, Webstock este cel mai mare eveniment dedicat mediului online. Toti il asteptam cu emotii, este un fel de reinceperea scolii dupa vacanta de vara: ne reintalnim colegii de care ne era dor, povestim cu ei peripetiile noastre din ultima perioada, suntem urecheati de “profesori” pentru greselile pe care le facem, invatam cum sa ne dezvoltam  frumos si  realizam ca am mai crescut cu un an, ca este timpul sa fim seriosi si constiinciosi. Sa ma contrazica cineva daca n-am dreptate.

Eu recunosc ca am fost tipul de copil ce abia-abia astepta scoala si pentru care 15 septembrie era zi de mare bucurie. Asa si cu Webstock , l-am asteptam cu drag si cu folos.

Ce-am invatat din prima zi de scoala/ de la Webstock 2011? In primul rand ca am uitat sa ascultam. Ca vorbim si scriem fara sir, uitand sa si ascultam. Iar totul duce la o invartire intr-un cer mediocru. Fara sa ascultam feedback-ul, fara sa ne pese de cititorii, folower-ii, fanii nostri repetam aceleasi si aceleasi greseli, nu ne putem dezvolta si pe parcurs ne pierdem. In privinta aceasta ii multumesc lui Cabral pentru atentionare si deja m-am gandit la o metoda de imbunatatire a relatiei mele cu cei ce ma citesc.

Apoi am invatat ca acea formula pe care ne-o tot repetau adultii cand eram prichindei, conform careia succesul se obtine prin pasiune, munca si perseverenta, este cum nu se poate mai adevarata. Distinsul domn Ivan Patzaichin ne-a demonstrat-o prin istorisirea povestii lui de viata. Inca o data ma inclin in fata unui om minunat, ce ne-a lasat pe multi cu ochii in lacrimi cand a parasit scena.

Am invatat ca a te plange incontinuu si a-ti fi teama de decizii tale si de a te afisa cu numele tau nu-ti foloseste absolut deloc. Alex a demonstrat prin propriul exemplu ca iti poti construi un brand personal puternic doar daca nu stai tot timpul in spatele cortinei, daca nu te temi sa te afisezi , sa-ti recunosti si sa-ti asumi atat greselile cat si  succesul.

Am invatat ca, desi esti companie mare si crezi ca poti acoperi singura unele domenii de promovare (cum este cel online) este indicat, ba chiar trebuie sa inveti sa delegi si sa lasi pe cei cu experienta in domeniu sa o faca. Nu-ti poti crea un nume si o reputatie in online punand cativa oameni de la marketing si cativa it-isti sa faca niste pagini de Facebook. Mai bine ia-ti un om dedicat activitatii online care sa iti inlesneasca colaborarea cu agentia/agentiile pe care in astfel de situatii (cand esti o corporatie mare) nu este bine sa le eviti. Ele exista cu un scop, sa te ajute in promovare.

De invatat, am mai invatat multe, insa las informatiile sa se sedimenteze pentru a le expune apoi pe fiecare in parte.

Multumesc Manafu pentru invitatie si organizarea impecabila si va multumesc voua, tuturor celor care m-ati invatat cate ceva.

P.S: Mi-a placut mult noul concept pentru tricouri, rol-up-uri, etc asa flower power. 🙂

About Andreea

Om de comunicare, trecuta prin agentii, mi-am revendicat felia de tort ce-mi place cel mai mult: crearea de continut. Mai multe informaţii aici.

4 comments

  1. Foarte flower power conceptul – amintind de Woodstock. 😛
    Care e metoda de imbunatatire a relatiei cu cititorii daca nu sunt prea indiscret? Tare sunt curios de cateva idei pentru treaba asta…

  2. Pentru inceput am sa fac un chestionar cu niste intrebari pentru cititorii mei, chestionar ce-mi va fi util sa aflu atat cien sunt ei cat si ce anume urmaresc citind blogul meu. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *