Doggy Bag

0 Flares Filament.io 0 Flares ×

Intitial cand am fost invitata la un eveniment sub denumirea de “Doggy Bag” am fost putin contrariata. Apai eu n-am caine (nu in Bucuresti, ca la curtea din Braila am doar 4 :D) asadar, de ce sa iau mancare pentru el?.

Am ajuns la locul stabilit si acolo am aflat intregul concept, unul tare, tare util si simpatic.

Pentru a încuraja preocuparea consumatorilor pentru cantitatea de reziduuri alimentare aruncate de restaurante și pentru a ajuta la reducerea acestei cantități, Unilever Food Solutions Romania a distribuit în Centrul Vechi, vineri seara, 5 000 de pungi de hârtie, în cadrul evenimentului A doggy bag is a goodie bag, cu mesajul că fiecare dintre noi poate contribui la reducerea cantității de deșeuri aruncate de restaurante cu o pungă, încurajând consumatorii să ia mâncarea rămasă în farfurie la pachet.

Bucureștenii care au ajuns în Centrul Vechi vineri seară au primit doggy bag-uri la intrarea în restaurante și pub-uri, în care au fost încurajați să-și ia mâncarea la pachet când le rămâne în farfurie. La fel si noi, cativa bloggeri invitati am mancat si am fost invitati sa luam acasa ce ne-a ramas prin farfurii.

Daca va intrebati de ce este necesara o astfel de alternativa si cui foloseste, am sa va spun.

Cifrele comunicate prin Raportul Unilever Food Solutions sunt impresionante: în fiecare an, industria alimentară generează în întreaga lume 3 milioane de tone de deşeuri alimentare, dintre care 1 milion de tone provin din mâncarea pe care consumatorii o lasă în farfurii la restaurante.

In afara faptului ca irosim mancare cand unii nici nu au parte de ea, o si transformam in deseuri menajere care se cara prin tot Bucurestiul  (si nu numai) in conditii nu tocmai igenice, si apoi ajunge (daca reuseste si nu este pierduta pe drum, din masinile de gunoi care lasa dare de tot soiul pe strazi) la o groapa de gunoi de langa oras. Deci mai si “inmiresmam” orasul si lasam libera formarea a tot felul de bacterii nu tocmai bune pentru organism.

Printre multe alte intrebari, i-am chestionat pe organizatori si ce se numeste campania asa?  Bun, luam mancarea acasa, dar de ce s-o dam la  caini?

Ei bine, am aflat ca denumirea conceptului nu este tocmai noua, ci este reinnoirea unei teme mai vechi, de dupa al 2lea razboi mondial  si este denumirea recunoscuta international pentru punga in care poti lua acasă ce iti ramane in farfurie dupa ce iei masa la restaurant.

Felicitari Unilever Food Solutions pentru intiativa si astept si varianta pentru chelneri si proprietarii de localuri, care sa fie invitati sa sugereze clientilor sa ia acasa ce le-a ramas. Daca si ei vor fi obisnuiti sa nu se uite urat la cei ce au astfel de cerite, lucrurile vor intra pe fagasul lor normal.

About Andreea

Om de comunicare, trecuta prin agentii, mi-am revendicat felia de tort ce-mi place cel mai mult: crearea de continut. Mai multe informaţii aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *