CNSC editia 2011

15 Flares Filament.io 15 Flares ×

Congresul National al Studentilor la Comunicare, aflat la cea de-a 8 a editie, a inceput astazi si aduce in atentia participantilor ca tema principala PR-ul de guerilla.

Cu aceasta ocazie, Anca mi-a cerut sa-mi dau cu parerea referitor la cateva idei, concepte, exemple. Iata raspunsurile mele:

1. Ce inseamna pentru tine PR de guerrilla?

Tehnicile de relatii publice de guerilla sunt cele pe care le folosim cand ne lovim de tot soiul de constrangeri. Pr-ul de guerilla poate insemna si creativitate, inventivitate, spectaculos dar si praguri ridicate si lucru in conditii de stress, cu bugete incredibil de mici si posibilitatea de a crea doar un impact local. Aceasta “down-and-dirty offspring of the traditional method” este  un soi de impachetare “handmade” de cadouri. Adaugi valoare, nuanta si autenticitate produsului pe care il manevrezi: mesajul clientului tau catre publicul sau. Imi place neconventionalul pe care il implica.

2. Ai aplicat acest lucru pana acum pentru blogul tau?

Blogul meu a fost ocupat sa creasca, sa invete cum sa se descurce prin online-ul asta mare si sa inteleaga ce vrea de el. Abia de acum ii voi face si planuri de viitor si, sincer cred, voi incerca ceva tehici de Guerilla PR pentru el.

3. Si te rog sa-mi dai un exemplu de o campanie la un produs neconventional ( o carte, un film, un album audio/foto, etc – ce vrei tu )

Prima care imi vine in minte acum este cea de la Cannes: plasare de produse ce ilustreaza cel mai bine ideea de creativitate: creme solare numite “cremele creativitatii”, sticle de apa in forma bulei de la Yahoo si multe altele. Va las sa descoperiti totul aici.

Toate detaliile despre eveniment le gasiti pe site-ul acestuia: www.cnscpeweb.ro.

About Andreea

Om de comunicare, trecuta prin agentii, mi-am revendicat felia de tort ce-mi place cel mai mult: crearea de continut. Mai multe informaţii aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *